6 timmar 30 minuter

Som rubriken säger är det inte långt kvar nu... Inatt är det time tooo go!
Jag gillar att jag fortfarande inte börjat packa (vet inte exakt vart jag lagt mitt pass), och har inte fört över musik till min iPod (vilket är ett måste)!
05.15 kommer taxiiii stockholm till vår port, 05.20 är vi påväg till flygplatsen, 03.30 (sri lankas tid) landar vi i 30 graders värme. Jämför med -30 grader måste jag säga att jag föredrar 30+...
Aja shit the same. (mamma börjar tjata på att jag borde börja packa och mormor undrar om jag insett att vi åker inatt.....)
Kommer blogga så mycket jag kan och nu vill ja bara avsluta med ett fett GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!!
Puss på rumpan

2010-12-14 | 21:24:01 | Sri Lanka | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» okokta joni

jag är så sjuuuuukt avundsjuk men även glad för din skull mandis :D kommer sakna dig <3<3

2010-12-15 // 09:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback