Back at Mirissa

Som rubriken sa fint talar om atrervande vi idag (25e) till mirissa. Det fick helt enkelt vara nog pa lyx...
Hoppas allas julafton vart lika intressant som varan. Jag kan ju inte direkt paasta att man far nagon speciell julkansla i 27 graders varme men det var trevligt anda. Jag har ju trots allt fatt prova pa att fira julafton tillsammans med en jakla maassa italienare, ukrainska bogar samt playboty tanten. vid namn Minah. Upplevelse.
Vi vart serverade 8-ratters middag (overdrivet), fick lyssna ppa liveband som bla spelade DOWN UNDER (woho pappa, da tankte vi pa dig!) och fatt vara med om fyrverkerier som knappast gar att jamforas med Sveriges sakerhet. Herregud det var galet, jag trodde allvarligt att hela stallet skulle brinna upp. Far val vanta och se hur Nyarsafton avslutas....
Naa nu ar det snart dags for middag, nere vid vattnet, i fortfarande varm luft. Men ha det fortsatt bra i kylan sa ska jag/vi ha det fortsatt bra i varmen!
Kram fran S.L

2010-12-25 | 12:49:42 | Sri Lanka | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback