Adress

Detta är adressen dit alla fina vykort och brev ska skickas, kan även vara en god idé att nämna mitt namn.

Swedish School Association of Kenya
P.O.Box 21324
Nairobi 00505 
KENYA



Har även fått ett nytt mobilnummer som ni kan nå mig på, muntligt eller skriftligt. Dock minns jag inte vad numret är så det får jag återkomma med!
Juste! har även fått reda på min tvättid, FREDAGAR KL 7.00-10.00 -- livet leker. Ni kan ju ge mig en tanke på fredag då Manda Stenqvist ska ta sin TVÄTTPÅSE och TVÄTTA helt ENSAM. Nu ljög jag, jag och min härliga korridorskamrat Maria har samma tvättid + att jag faktiskt har snittsen inne sen i somras. Så don't worry mamma!
Min blogg har överbelastats med bilder så nu funkar det inte längre, alltså ingen bild i detta inlägg... Jag som skulle visa vad jag köpt och allt, men men. Gör ett nytt försök i morgon, goder natten!

2011-08-22 | 22:20:02 | Kenya 2011/12 | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Freddan

Njuter och avundsjuka är något som vi alla i familjen känner

När vi läser dina texter och kollar in dina foton! Farmor var här i kväll och kollade in på bloggen hon hälsade så mycket och hoppas att du har det bra! Hela familjen. Hälsar så mycket ha det bäst så hörs vi snart igen!

2011-08-23 // 00:17:30
» Eva-britt Sundkvist

Hej Manda, Mormor tycker det är härligt att läsa på din blogg,och se vad som händer.

Det verkar som allt är jättebra trevliga nya vänner hoppas jag,bra lärare förstår jag.

Jag hoppas att du får en bra tid och att allt skall fungera, det var värst vad ni har kunnat gjort på så kort tid. Du hade ju en favör eftersom du var först.Ha det nu bra älskar dig och sköt om dig.

p.s det var bra vilken ordning du skapat, men handla inte ihjäl dig tänk på att det är ett tag du skall vara där.Det är också underbart med alla bilder.

Kramar Mormor

2011-08-23 // 10:17:26
» Tittiloran

Då ska extramamman skicka nåt kul kanske?



Kram

2011-08-23 // 13:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback