Mitt nya hem.

Tjänare!
Snart har ännu en dag i landet Kenya passerat. Har bland annat hunnit med att fota runt på skolområdet så lägger ut dom bilderna så fint här! Blev även ett till besök på Junction med dom nya som kom i natt, ett besök på Nakumatt, Planet Yoghurt och Java sen tillbaka mot internatet igen.
Grundskolans hus
En del av matsalen till vänster, Zebrarummet (vardagsrummet) över
Poolen + tennisbanorna
Zebrarummet
Några har undrat hur varmt det är här och helt ärligt är det faktiskt ganska kallt, typ kallare än Sverige. Men det ska tydligen bli varmare snart, om någon vecka eller två. Känns osäkert. Återkommer när värmen börjar komma för nu blir det brashäng, tjarråååå!

2011-08-20 | 18:17:48 | Kenya 2011/12 | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Robert Sundkvist

Mitt i natten blogg,



Det ser ju jättefint ut!

Känns som man vill slänga sig på ett plan direkt!

Ha det!

Robban & Mia mitt i natten

2011-08-21 // 01:25:54
» rikke - the one and only

MANDA! satan i gatan vad avis jag blir, vill också gymnasiet i kenya.. hälsa alla lejonkungen-djur, så lovar jag att läsa din blogg slaviskt!! :D KRAM

2011-08-21 // 22:56:34
» Ida.

Tjenare manda vad kul det ser ut att du har det.

hoppas att man får läsa mej om hur det är i kenya.

Häslningar

Ida Oskar

Anki Fredrik

Bosse Saga

2011-08-22 // 08:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback