Turist? Javisst!

Maria och Hanna
Zanna vår engelskalärare och Hanna

Taggad buss

Härligt folk
Bilder tagna idag från Nairobi turen!


Internatlivet är på topp. Jag är så himla glad att jag verkligen åkte hit, till Kenya! Det har om ganska exakt 24 timmar gått en vecka sedan jag kom hit. Sjukt, allt har gått så snabbt. Jag har det bra och trivs. Längtar inte hem. Livet är på topp, allting är på topp. Det finns så mycket att berätta om dessa dagar så man får välja ut vissa delar av allt det goda. Men jag trivs och vill inte hem. Jag vill upptäcka mer av Kenya, av Afrika. Jag är taggad till 100

2011-08-23 | 23:41:15 | Kenya 2011/12 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback