Fredag

Hade en grym fredag igår! gick i skolan till klockan 12, efter drog jag och Hanna till Junction och shoppeloppade lite. Därefter fick vi skit bråttom hem för att hinna med en av skolbussarna till Kibera så att jag skulle kunna ta en bild till mitt samhällsprojekt. På väg dit fick Hanna och jag tuppjuck och fick för oss att vi skulle dricka chai i ett plåtskjul med skolchaffören. Han var fett svårövertalad men efter ett tag gick han med på det. Så där satt vi i ett plåtskjul i Kibera och drack Chai för 70 öre med skolchaffisen. Det var fett kul. Var någon annanstans dricker man chai med en random i ett plåtskjul i Afrikas största slum?
Efter gick vi och snackade med Power Women Group och sen åkte vi tillbaka till skolan.
Drog senare till Casablanca och hade fett kul. Hängde på Amandas rum när vi kom hem, käkade nudlar med vakterna och hade en allmänt bra kväll. Idag har vi solat och badat sen gick vi till Juncan och hittade en asnice restaurang uppe på taket med värsta utsikten där dom hade SUSHI, det var fett med gott. Nu sitter vi ute och chillar galet och om 10 min är det middag sedan blir det Osteria!

2011-11-05 | 14:58:13 | Kenya 2011/12 | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Majsan

Hallå tjejen du verkar ha det kanon med allt du gör. Här är det höst men ganska varmt 10gr det är OK. Vi fortsätter att läsa med spänning vad du berättar för oss här hemma.Kram från Majsan

2011-11-07 // 07:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback