Sjunde November

I lördags åkte vi till Casablanca igen, det var sjukt kul och jättemycket folk. Jag snodde en Cowboy hatt som är fett cool av någon random snubbe. Men den är fett fin. 
Jag har även snickrat ihop en hylla, fett stolt. Borrat i betong och grejer. Nu är alla fett avundsjuka på den... Håller nämligen på med en room-makeover så visar allt när jag är helt klar. Men här är i alla fall men ubersnygga hylla...
Idag var det fotbollsmatch mellan Svenska skolan och typ en amerikansk skola som hette Rosslyn, jag och Hanna slutade klockan 3 så vi följde med och supporta. Skolan var fett fin och vi vann med 4-2! grymmers. Dock började det åska och blixtra i andra halvlek och då avbryter man tydligen matcherna i detta land... fett wierd. Tog 1 timme att åka hem igen på grund av alla köer. Hatar detta lands bilköer, dom kan seriöst inte köra bil!
SSN ! ! !
Allt för mig, nu ska jag hjälpa Hannis att plugga!

2011-11-07 | 17:48:48 | Kenya 2011/12 | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Evabritt Sundkvist

Bra hylla make over är bra och kul lycka till kram mormor

2011-11-09 // 08:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback