Söndag

I söndags var jag på Masai Marknad med Felicia och Malin och efter ett tag kom även Hannisen. Shoppade galet, fett med smycken och grejer. Samt en tavelram, fråga mig inte varför för har inte ens några bilder att sätta i den men den var fin... Köpte även en korg/väsk-sak som man kan ha saker i. Men det var nice. Är fett haj på Swahili alltså, en africa mama frågade till och med hur länge jag bott i Afrika, narre!
Efter gick vi och fika på Java, deras milkshakes är seriöst oslagbara.
Efter skolan taggar vi Ultimate och ikväll är det Musik Café i matsalen.

2011-11-22 | 11:01:27 | Kenya 2011/12 | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Emelie

Åh vad jag längtar!!! 36 dagar kvar! Kommer ihåg när det var 63! Nu är det tvärtom..tjohooo!! pussluss

2011-11-22 // 14:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback