Ultimate Frisbee

Igår var fasen rena träningsdagen. Förra veckan var jag och Hanna med på skolans Ultimate frisbee träning, en sport som spelas här nere. Tänk fotboll fast med frisbee. Vi körde typ i 20 minuter sedan gick vi till gymmet för det var tråkigt, ingen passade oss. Igår tog jag, Hanna, Amanda och Malin revansch för att visa att vi visst kan spela. Och fasen vad roligt det var. Så roligt att vi ska vara med på matchen mot ett Universitet några minuter bort idag, haha! Fick till och med beröm. Galet.
Efter typ 1.5 timmes träning avslutade vi det hela med cirka 40 minuters tennisspelande, kött på det.
Typ såhär såg jag ut igår........ Eller?
Nää men det är seriöst fett jobbigt, man springer seriöst som en jäkla jojjo.

2011-11-11 | 07:08:08 | Kenya 2011/12 | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Evabritt Sundkvist

Det ser kul ut men jobbigt kan jag tro men lycka till tjejer kram mormor

2011-11-11 // 09:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback