Gårdagen

Gick till Junction med Amanda och Hanna när Hanna hade slutat, behövde en fika. Tjockade oss med cola, brownie och cheescake, det var fett äckligt egentligen. Sen vart tjockisarna Manda och Hanna sugna på vårrullar och knallade upp till thaiiien! Köpte fem vårrullar var för 3 kronor styck, värt.
Idag har jag varit sjuk vilket suger när alla legat och solat i 30 graders värme. Men det känns ju bra... Nu ska jag skriva ut svenskan sen ska jag gå och dö i min säng, med andra ord sova så jag orkar gå upp och skriva ett svenskaprov imorgonbitti. Yey.
God natt

Jag och fina Hannisen på Java igår!

2011-10-05 | 20:06:23 | Kenya 2011/12 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback