Höstlov

Jajamäääännssaaaannn, om drygt 2 timmar har jag H Ö S T L O V och klockan 16.45 i eftermiddag går bussen ner till tåget som i 13 kilometer i timmen ska ta oss till MOMBASA! Ska bli sketa kul och alla på internatet är astaggade! Dock regnar det i typ hela Kenya men en soldag kan man ju alltid hoppas att vi får!
Tänkte bara uppdatera att jag lever och ska ha ett grymt jäkla skönt höstlov i värmen!
Diani Beach, här är en av de stränder som jag ska spendera mitt höstlov på, hur nice? 
Ses om 9 dagar, ha det bra för det ska jag ha!

2011-10-14 | 09:57:22 | Kenya 2011/12 | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Evabritt Sundkvist

Det ser härligt ut ha det bra,idag har jag ätit lunch med en flicka som jag arbetat på Betty Barcly med och hon berättade att en av våra andra kolleger har sin dotter också på din skola hon heter Fanny Lindström hennes mamma heter Katrin henne har jag också jobbat med. Världen är ba liten kram mormor

2011-10-14 // 17:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback