Hujambo rafiki!

Snart dags för framförskjuten middag så att vi hinner iväg till konserten, jarrrrååå ni hörde rätt. Hela internatet ska iväg på utomhus konsert, Kenyansk sådan. Ska faktiskt bli riktigt kul att få se och uppleva något annorlunda. Kanske dra några dancemoves med Zanna vår engelska lärare som ska med? 

Annars då? Slutade klockan 12 idag vilket var mer än skönt! Jag, Malin, Felicia och Hanna gick till Junction och tjockade oss värsta glassen, kollade sedan igenom princip alla affärer på hela Junction. Fick med mig en spargris och ett ljus hem (visar min ubercoola spargris sedan). Nu ska jag byta om sedan våldgästa Amanda 3 korridorer bort, älskar att bo nära alla!
Zanna, The old Dragon som hon brukar kalla sig själv....

2011-10-07 | 15:40:37 | Kenya 2011/12 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback