Aktivitetsdag

Skola från 8.30-15.00, 1 timmes sol och bad sedan aktivitetsdag! Helt ok dag faktisk. Nu är det 10 minuter kvar tills vi får KLADDKAKA. Varit sugen på en kladdig kladdkaka (helst Emmas) sedan jag lämnade Sverige så det ska bli sjukt gott! Det hela avslutas med filmen Out of Africa i nya Giraffrummet, mys.

2011-09-20 | 18:52:18 | Kenya 2011/12 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Evabritt Sundkvist

Hej Manda vad härligt med kladdkaka,filmen är det den om Karin Blixen vore kul om vi kunde besöka hennes hem det ligger ju i Nairobi men filmen är bra har sett den.ha det nu härligt när ni skall åka på safari, jag fick svar av Annas mamma Maria att ni går i skolan i Nairobi båda två ha det bra Manda kramar till dig mormor

2011-09-20 // 20:16:42
» Emma

hiih haha jag visste att det var min du gillade allra bäst! ;) tar med mig en när vi kommer till Afrika

2011-09-21 // 16:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback