Bilder



TOY MARKET


2011-09-11 | 22:55:28 | Kenya 2011/12 | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Robert Sundkvist

Tjena Manda,



Det verkar som om du har grymt kul!

Jag hoppas du orkar fortsätta med bloggen, för det är grymt kul att läsa och följa dig i din vardagen.

Själv var jag på Klara´s första fotbollsmatch i söndags, tyvärr förlorade dom bättre lycka nästa gång.

Sen hade vi segling som kickoff för slalomen, kollar om jag kan ladda bild!



Ha det bra så hörs vi!



//Robban

/Users/robertsundkvist/Desktop/IMG_0797.jpg

2011-09-12 // 09:44:05
» Robert Sundkvist

Manda, hur var det med mail adress!?



//Robban & familjen!

2011-09-12 // 18:04:29
» Evabritt sundkvist

Hej Manda livet verkar leka, men ta det lungt Manda också jag hörde om dem svåra olyckan i Nairobi med många skadade människor det var någon oljeläcka som exploderade och började brinna jag hoppas att ni är försiktiga. Hoppas också att det går bra i skolan Manda det är mycket ni får uppleva önskar dig all lycka men take it Easy ha det fortsatt bra kramar mormor

2011-09-12 // 19:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback