ingen rubrik

Nej, jag har inte blivit påverkad av någon explosion och så vitt jag vet ägde den inte rum i Kibera utan i ett industiområde. Men jag lever och har inte ens märk av den. 

Denna kväll och dag har bestått av plugg, plugg och återigen plugg. Tre dagar kvar sen blir det älskade helg!
Ska försöka ordna så jag kan åka till Kibera i morgon igen, dock tveksamt om jag hinner. Har som sagt en passa plugg.

Kvinnorna från Power Women Group (de från Kibera som alla är HIV/AIDS-positiva) var här igår för att sälja lite av deras saker. Köpte dessa örhängen gjorda av papper (coolt), fråga mig dock inte när jag kommer att använda dem men det gick till en bra sak och kostade endast 15 kronor så det var de värt!  
Och för er som undra kan ni nå mig på denna mailadress; [email protected]

2011-09-13 | 22:21:19 | Kenya 2011/12 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback