HEDIIIIYEH, snart, snart!

Om några timmar är äntligen Hediyeh här! och klockan 4 imorgon går vårt flyg till Mombasa, kan inte ha det bättre just nu!
Igår var vi som sagt ute och åt med Max på en köttrestaurang. Herregud min gud säger jag bara! Hur gott som helst och trots att det var aningen dyrt (för att vara Kenya) var det mer än värt det. Dom langade köttsort efter köttsort tillsammans med världens godaste salladsbuffé där det fanns ALLT. Tror det var första gången på 8 månader som jag åt salami. Och krokodilkött är fasen riktigt gott. Åt så att jag höll på att sprängas. Måste helt klart tillbaka dit innan jag åker härifrån. SÅ JÄKLA GOTT, kan inte sluta säga det....
Efter middagen drog vi till K1 där resten av skolan befann sig. Eftersom att det är lov idag fick vi vara ute till 12 igår. IDag har dagen spenderats med en film i Zebra, en sväng på Toy och sedan lätt lunch på Java, grymmers. Nää nu måste jag fixa mig och sedan till Junction och ta ut lite cash.
Om vi inte hörs imorgon blir det förmodligen om en vecka då jag får internet igen!
Taggad på livet till tusen nu, och diani saknar jag också. Där om några timmar! Puss tjohaj

2012-04-06 | 19:06:04 | Kenya 2011/12 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback