Paketproblem löst!

Minns ni att jag för en vecka sedan fick ett paket nerskickat med kläder? Tydligen var det mormors väninna Gudruns syster, om jag fattade det hela rätt, som skickat ner det. Långsökt men snällt. Det jag vill komma till är att jag i lördags levererade alla barnkläder till barnhemmet New Life Home och dom var oerhört tacksamma och blev jätteglada! Fick till och med ett mail när jag kommit hem. Tänk vad lite kläder kan glädja folk!

Dear Manda,

We sincerely thank you for your generous donation to New Life Home – Kilimani. Your gift helps us to provide a rich and rewarding home life for the children in our care, which in turn offers them the best hope of success in their future lives.

Since our inception we have been able to admit 1323 babies through our homes and 951 babies have been adopted. We have also re- united 82 babies with their biological families.

Thank you for being so generous and thoughtful.

Yours sincerely,

Clive & Mary Beckenham

FOUNDERS – DIRECTORS


2012-04-16 | 19:35:31 | Kenya 2011/12 | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» [email protected]

Hej Manda, det var ju underbart att höra att de blev så tacksamma. Skall framföra det till henne. Kram Mormor

2012-04-16 // 22:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback