Mitt nya hem

Här kommer önskade bilder på mitt nya hem! Fotade bara där jag endast brukar vara jao! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Här är mitt rum, fint som bara den.... 
Trappan upp till övervåningen och sen ser man min säng långt där inne till höger!
Köksbordet och vardagsrummet/soffan! In till vänster ligger hallen där man för övrigt går in..
Soffan och dörren in till mitt rum!
Det kaosade köket, men man gillar det ändå! Finns en dörr utifrån och direkt in till köket sen till vänster går man för att komma till vardagsrummet, krångligt värre. 
Dörren som står öppen går in till köket! Kasu står även utanför och chillar dagtid. 
Utsikten ut på gården från övervåningen! 
Till sist men inte minst, baksidan och trädgården! 
Ungefär såhär bor jag. Mysigt värre. 

2012-08-26 | 10:59:20 | Kenya 2012/13 | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Ser härligt ut Manda ljust och fint njut och ha det bra och kramar till dig mormor hälsa Po och Faiza

2012-08-26 // 11:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback