Lov

ÄÄÄÄNTLIGEN LOV! så himla skönt! Har haft fullt upp de senaste dagarna och tänkte berätta om dom ikväll när jag kommer hem igen och har min dator. Inte sovit hemma sen i fredags... Men jag har det superbra ska ni veta. Just nu är jag hemma hos Moa och sen blir det nog en Toy med Johanna och Axelina!

Fick en fråga också så tänkte att jag länkar lite bloggar till er!

Heeej! Skulle du kunna skriva några länkar till andra bloggz som går på ssn? Vore apaschyst!

www.enmaja.blogg.se
www.kenyakid.blogg.se
www.moawberg.blogg.se
www.mittafrika.devote.se
www.kenyasanna.devote.se
 

2012-12-17 | 11:54:41 | Kenya 2012/13 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» mammi

Jaha minsann.....var har du sovit??? Puss love you take care....<3

2012-12-17 // 12:45:25
» Anne-Sofie

Vill bara önska Dig en GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!
Ha det så bra och ät inte för mycket godis.

Kram
Anne-Sofie

2012-12-17 // 14:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback