tjena kompis

Tjohopp! Igår var en mysig dag vill jag medge. Efter skolan så åkte jag + dageleverna och typ 3 boardingelever (ja detta är min "klass") hem till Rosie där vi skulle baka pepparkakor. Hur mysigt som helst men kan inte påstå att den RIKTIGA julkänslan infann sig då solen lyste och vi var utomhus, haha. Men julmusik hade vi och pepparkaksbak blev det! Godast var nog ändå att äta degen, längtat i en veckas tid! Vi fick även göra vår egen pizza som vi körde i deras pizza-grill, var dock aningen mätt efter all deg... När alla sen åkte hem stannade jag och Christoffer kvar och körde runt på Noels lilla motorcykel, asroligt! Sen kom Faiza och hämtade mig och då åkte vi hem efter ett tag och då var det bara fokus i min filosofibok då jag fick veta innan vi åkte till Rosie att jag hade förhör idag, men det gick nog bra! Idag har fokusen istället legat på min hemtenta i historian som jag fattar nada på. Jag, Maja och Kalle gick till Art för att plugga och det gick väl bättre än förväntat men inte topp. Kalle är princip proffs på detta område jämfört med mig och Maja så vi fick i alla fall sjukt bra hjälp att komma igång så nu har jag väl skrivit strax över en sida, men det ska väl bli sex någonting, d ö d a m i g . Vill ha lov nu! Resten av veckan består av plugg, plugg och plugg. Trodde jag endast hade hemtentan kvar i måndags men det visade sig att jag även har/hade; -Filosofiförhör -Psykologiprov -Filosofiuppsats -Biologiprov - och så hemtentan på det, bra koll Manda... Taggar till helgen då Maja ska sova hos Moa och på lördag finns det alldeles för många planer och söndag väntar galoppbanan sen är det endast EN vecka kvar!!!! På onsdagen eller torsdagen kommer Julia, torsdag lucia hemma hos ambassaden (fett roligt, massa jul), fredag boardingavslutning och Axelina kooommmmer sen Johanna på lördagen och lördagen kommer bli grym och sen är det lov och sen Diani och sen kommer Sara och Hanna och jag kan inte vänta, kommer blir galet roligt men framförallt SKÖNT! Behöver jag säga att jag längtar?

2012-12-04 | 18:13:00 | Kenya 2012/13 | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Oj det var mycket plugg kvar,men du kommer att klara det om du bara fokuserar!!!!!

lycka till med allt, mysigt ni hade hos Rosies nästan som att vara hos farmor med alla kusiner och baka.
Nu förstår jag att det är mycket annat som lockar, men se till att plugget går först så är det din belöning, att åka till kusten med kusin och kompisar!!!!!! Kramar mormor

2012-12-04 // 19:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback