Halva veckan förbi!!!!

Idag har jag gått i skolan, det var chill! Hade en lektion på morgonen sen håltimme till efter lunch då jag hade 50 minuters matte. Sedan var vi och spanade på någon kenyans kändis som är nere i matsalen och sjunger med mellanstadiet. Han ska tydligen motsvara Erik Saade på storhet här i Kenya, ballt! Så nu har man sett en kenyansk kändis också, respekkkkt man! 
Efter gick vi en snabbis till Junction. Köpte ASMYCKET färsk frukt för 20 kronor. Jordgubbar, annanas, meloner, vindruver etc. fett gott alltså! Nu sitter vi i Zebra och chillar och snart ska jag dra över till Impala och träna. I morgon fyller världens bästa roomie 18 så det blir kuuul :)
Puss

2012-02-15 | 14:25:40 | Kenya 2011/12 | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» [email protected]

Hej Manda hur är det med dina fötter efter mont Kenya? Är de läkta? Hur går allt i skolan, jag hoppas bra. Fint skrivit av ante' tag in det och glöm inte att vara rädd om dig det är ju ändå lite annorlunda i Afrika och du är ju fortfarande ung och har livet framför dig, blir det firande av Malin imorgon bitti finnt att ni gör det för varandra, och det är inte långt kvar så är det din tur, ha det bra nu tänker på dig. Ps. Kom det någon post från mig? Kram mormor

2012-02-15 // 16:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback