Paket numero 2

JUSTE! i torsdags vart det ett riktigt ståhej. Folk kommer springandes och säger att jag fått fetaste paketet, igen! Undrade vad världen tagit sig till när jag fått 2 paket på samma vecka. Sprang snabbt som tusan till mitt brevfack och där låg ett redigt paket från mormis! Hon satte allt i prick! Fick:
- ETT PAR TOFFLOR! dom är sjukt mysiga, har bott i dom de senaste dagarna!!!!
- Strumpor, behövligt!
- Marabou!
- Kexchoklad!
- Ett kort på mig och Emmis!
- Pengar, lite till mig och sedan ska jag köpa Ugali till skolan i Kibera för resterande pengar, bra mormor!
- Tidning!
Men andra ord ett HÖJDARPAKET! Vart jätteglad och tack så mycket igen för allt mormor!


2012-02-19 | 12:36:09 | Kenya 2011/12 | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» [email protected]

Hej skönt att tofflorna var bra och att allt stämde, trots Malins födelsedag fint hade ni gjort för henne kram till dig mormor

2012-02-19 // 15:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback