Back

Tillbaka på internatet efter tre underbara veckor, dock utan bloggning. När tiden ges ska jag uppdatera er om allt som har hänt!

Igår vid 11-tiden på kvällen (efter att det minimala planet var 30 min sent från Mombasa) välkomnades jag av Hanna och Amanda på mitt rum med musik, chips och fina teckningar, fezt. Känns bra att vara alla tillbaka!
Är ashungrig och ligger i sängen och väntar på att tiden ska gå. Ska tusan ta en dusch och sen väcka liv i samhället. Juste, skola ska jag hinna med däremellan, och träffa pappsen, Emelie och Kalle som fortfarande är kvar. Stress-mode, men det ska nog gå bra.

2012-01-09 | 07:25:22 | Kenya 2011/12 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Tittiloran

Kära Manda, skönt at du är "tillbaka" på bloggen, vi är flera som saknat dig. Men jag har ju fått lite uppdatering nu i helgen av mamma och Emma. Jättekul att träffa dom och höra att dom haft det kanonbra. Ska bli sååå kul och träffa Kalle på torsdag, hörde att han och Emelie varit duktiga på att fota, jättekul!

Hälsa Pappsen, Emelie och såklart prinsen och ha det så jättebra! Stor kram från mig och Utö :)

2012-01-09 // 16:39:44
» Majsan

Gott Nytt år på dig. Väntar på uppdatering från jullovet hoppas det kommer snart. Jag vet att du har haft mycket folk omkring di, ni har haft det bra vad jag hört från olika håll på ön.. Sköt om dig Kram från första sidan på ön ( Titti skrev från Utö den andra sidan ön)

2012-01-11 // 12:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback