Död.

Jag gjorde det. Jag var princip död. Skavsår på båda fötterna, illamående, yrsel, 35 graders stekande sol men jag klarade det. 2734 m.ö.h, högre än Kebnekaise. Jag har bestigit en vulkan, Mt. Longonot. Ett helvete under de sex timmar vi vandrade men lätt värt det efteråt. Adrenalinkick att stå på toppen, ett plus att käka två rutor Marabou till en utsikt utav dess like.
Hasat upp för berg, haft damm i munnen, är kolsvart, var kolsvart, but i still made it. Nu blir det en dusch, en efterlängtad sådan. 


2012-01-21 | 16:30:12 | Kenya 2011/12 | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» [email protected]

Manda mycket starkt njut i duschen och plåstra om skavsåren fantastiskt kramar mormor

2012-01-21 // 17:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback