Kilifi

Här kommer lite bilder från när jag var i Kilifi med mamma, mormor och Emma över jul.
På självaste julafton invaderade hundratals finklädda afrikaner stranden för att fira! Värsta folksamlingen och mormor vart helt till sig....

Just nu sitter jag utanför matsalen och har håltimme vilket borde betyda pluggtid men en uppdatering av bloggen sitter inte helt fel... Känner att det börjar gå utför men har lovat att bättre mig! Jonas (rektorn) har möte för alla kenyaner så jag kan inte gå dit och störa för jag vill ha Chai, vilket suger.
Ikväll vet vi inte riktigt vad vi ska hitta på, hemmakväll eller Que Pasa. Får se.
Ähhhhhh fyfasen, nu tycker jag Jonas kan ha gaggat klar. Jag fryser och vill ha Chai (te på swahili för dom som inte visste), inte vilket te som helst för det är as gott, sött som bara den men det är gott i alla fall!

2012-01-13 | 08:18:37 | Kenya 2011/12 | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Hej bästa Manda,

Gud vad fina bilder....saknar det och dig massor. Här hemma är det grått och tråkigt.

Kram mammsen <3

2012-01-13 // 12:07:12
» Anonym

Hej bästa Manda,

Vilka underbara bilder du lagt upp...Saknar det massor och dig.

Här hemma är det grått och tråkigt.

Kram mammsen <3

2012-01-13 // 12:08:52
» [email protected]

Manda fantastiskt, det var underbart att se det igen saknar dig mamma och Emma också ha det nu bra med allt ni skall uppleva under våren med plugg och allt kramar mormor

2012-01-13 // 13:24:24
» Robert Sundkvist

Tjena Manda,



Ni ser ut att ha haft jättetråkigt tycker jag......

Jag skulle inte vilja åka dit.....alls!!!

Grymt snygga bilder och du får mig att vilja slänga mig på nästa plan till dig!



Kör hårt nu sista terminen och gör Morbror Robban stolt och glad!!!



I helgen är Klara´s första storslalomtävling för denna säsong..

Nu måste jag gå ut i garaget och slipa skidor.



Kram, Robban, Klara, Markus & Mia



2012-01-13 // 18:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback