Masai Mara, tredje gången...

...och jag vill dit igen!

2012-01-18 | 10:00:41 | Kenya 2011/12 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» [email protected]

Hej Manda vad jag blev lycklig att se dessa bilder och få den underbar känsla i kroppen som det var att vara ute i naturen och se alla underbara djur i sitt rätta element jag är så lycklig att vi kunna gjort detta tillsammans och de underbar bilder du lagt ut från Killifi du är en bra fotograf och du får med känsla. Känner mig lyckligt lottad tusen kramar till dig ha det fortsatt bra mormor

2012-01-18 // 16:07:28
» Emelie

Gu va kul att se detta, åh vad jag längtar tillbaka!! Fyfan va kul det var!:D

2012-01-19 // 20:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback