Seg måndag

Internet har valt att samarbeta i trappan utanför mitt rum för tillfället. Det gäller att hitta de få platser där internet fungerar. Han som ska se till att fixa internet på skolan är fasen inget proffs... Men det är inte direkt någon nyhet att
1. Människorna här är en aning pole pole (sakta, sakta) 2. Allt blir inte riktigt som det ska.

Har haft en timmes rast nu för vi ska dissekera djur på naturkunskapen och då ska man vara halvklass. Börjar igen om tio minuter och då ska det minsann dissekeras! Annars då? Igår var det storstädning av rummet som gällde, inte en rolig femma det där inte, tog typ tre timmar. Träningspass, ja tack! Men nu är det skinande rent.
I eftermiddag ska jag spela tennis med Pius, första gången på fem veckor tror jag men det ska bli kul. Mer planer för veckan har jag nog inte. Eller jo!
På onsdag ska vi till Hillcrest (?) och kolla på när brudsen kör fotbollsmatch. Hillcrest är en internationell skola som ligger i Karen tror jag. Sen ska jag, Amanda och Hanna försöka hinna med ett besök till skolan i Kibera för vårt projekt i U-landskunskapen, hoppas det blir av!
Oj fasen, nu börjar naturkunskapen!




2012-01-16 | 11:52:37 | Kenya 2011/12 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback