Two days left

Vart på Nakumatt och handlat allt mellan himmel och jord.
Ryggsäck, våtservetter, godis, tandborste, vattenflaskor, batterier, etcetera. Skorna är på och jag känner att jag är redo att bestiga Afrikas näst högsta berg. Känner att jag är redo att leva fem dagar utan dusch och toalett. Känner att jag är redo för nya äventyr! Klockan 07.30 torsdagmorgon går bussen från skolan. Har dock inte blivit godkänd klädväg så det får bli en tur förbi Toy i morgon och inhandla vantar samt en varm tröja/tunn jacka + dextro (givet) som av någon konstig anledning var slut på hela Nakumatt (som måste vara världens största matvarubutik, helt seriöst) men det löser sig.
Upp för detta berg ska vi!
Nu blir det en dusch och sen kanske lite filmtittande.

2012-01-31 | 20:36:47 | Kenya 2011/12 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback