Vinst.

Sitter i mitt casa och pluggar lite. Kände att jag kommer få en jädrans massa plugg de kommande veckorna men det tar vi när den dagen kommer.

Vid kvart i 4 lämnade vi skolan för avfärd (framsätet i rektorn bil, woop) mot Hillcrest, klockan 6 kom vi tillbaka tillbaka med vint, 4-0. Hillcrest skulle vara bland de bästa i gruppspelet men ack vad dåliga dom var. Skön vinst helt enkelt! Två matcher kvar sedan slutspel (om jag fattat det hela rätt). På måndag är det i alla fall hemmamatch på Impala mot Nairobi International School eller något liknande.
Annars då? har inte hänt något speciellt. Sjukt seg vecka, förmodligen för att jag inte haft så mycket plugg. Jag och Amanda brukar roa oss med biljardspel lite titt som tätt... Imorgon torsdag och sedan fredag (!!). Vi funderar på att gå ut och äta någonstans eftersom vi ska åka från skolan 7.30 på lördagmorgon för att bestiga en vulkan, träning inför Mt. Kenya, pepp pepp. Men på lördag blir det Simba, Red Tape eller Casablanca och på söndag hörde jag tydligen galoppbana, race, eller något liknande. Får se vad som händer.
Bild från förra matchen

2012-01-18 | 19:05:44 | Kenya 2011/12 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anna Blomlöf

Hej Manda!

Så kul att läsa din blogg och se alla fina bilder du tagit. Helt galet att Emelie har varit ända nere hos dig och hälsat på. Man fattar inte riktigt att ni faktiskt varit där, ibland lejon, tigrar, elefanter etc.....Jätte kul att se alla fina bilder som hon tagit och höra allt kul ni gjort. Förstår att du njuter varenda (nästan ialla fall) sekund där nere.



Nu har du bara en termin kvar som säkert kommer att gå i rekord fart - så njuut!!



Kramar från Anna

och Anders hälsar han också!!!

2012-01-18 // 19:45:29
» Emelie

Bruna tjejer!! Grattis till vinsten;D

2012-01-22 // 23:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback