Studentas

"För vem vill vara tvåa nu, ingen, ingen!"
Som tidigare nämnt var studentdagen en av de bästa och finaste dagarna i mitt liv. Jag hade konstant roligt från tidig morgon till sen kväll. Klockan 8.30 började jag, Maria och Axelina pimpa buss 4 som sedan skulle iväg och hämta studenterna. Jag och Axelina hade fått pengar av PO så dagen innan gick vi till Nakumatt och shoppade loss med ballonger, guldspray, glitter etc. Snacka om att bussen blev fin! Snyggast ever.
Tillslut kom studenterna inrullades och det tutades med tutor, sprayades konfetti och jag vet inte allt, sjön och dansades. Vid 11.30 var det dags för rushelkaneåk från taket och därefter påbörjades en lunch vid poolen där vi underhölls av dans, sång och tal. Lärare och personal spårade även (se länk)
http://www.videofy.me/graungaard1/530302 åter igen, JAG KOMMER SAKNA DOM!
Vid fem rullade vi sedan iväg till Karen Blixten coffe garden där vi fick välkomsdrink och sedan rullade middagen på med skratt och tårar. Tal och uppträdanden. Jag och Gabbi hade gjort en film med temat "En fredag med Jonas Frankel". Den blev väldigt uppskattad och Gabbi gjorde ett grymt jobb som rektor! Jonas rakt igenom.
Vid 10-tiden bar det av till vårt egna event på Tree House tillsammans med stora delar av lärarkåren. Ett grymt lyckat event med sjukt mycket folk och en dras danser med lärarna. Vals med Måns, sleven med Jonas, bugg med Ante och rumpshake med Åsa och Lars. Däremellan en rad danser med Rosie och Eva...........
Riktigt roligt och vid 4-tiden var vi tillbaka på internatet där vi fortsatte fira ett tag till.

2012-06-03 | 15:30:59 | Kenya 2011/12 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback