Kusa & Kisumu

Helgen har varit super! Amanda min fine vän fyllde 18 år igår så det firades med pompa och ståt. Började med födelsesång och sedan drog jag och 10 andra till ett vattenland där vi var några timmar, åt sedan lunch och tillbaka till internatet. Fixade oss sedan gång mot Bistron där St. Patricks day firades, avslutades med middag och sedan utgång! Lyckad kväll med andra ord.

Imorgon ringer klockan 05.30 för 06.15 går bussen mot viktoriasjön och byn Kusa. Vi ska iväg 1 vecka på "Fältstudier" med skolan. Ska bli roligt. Stannar tre dagar i fiskebyn Kusa för att sedan vara två dagar i Kisumu. Båda byarna ligger vid viktoria sjön så ska ut och åka båt också! Kommer inte ha någon dator så uppdatering av bloggen får bli när jag kommer hem igen!
Ha det så bra för det ska jag ha, i värmen!

2012-03-18 | 21:23:30 | Kenya 2011/12 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback