Tisdag och lite Diani-längtan!

Igår var det Tennis och idag Boxercise plus springning. Mer än god tid att komma igång med träningen igen efter denna latvecka. Idag började en ny aktivitet, Boxercise. Snacka om att det var roligt, längtar tills nästa tisdag! Jag fick vara med en av instruktörerna halva passet och hon köttade skiten ur mig, på riktigt. "Ten more kicks, ten more"!! Var helt slut efter men det var roligt som bara den. Efter stack vi till Impala och sprang lite samt körde styrka, skönt!
Nu har jag även fått tag på lite bilder från Diani så nu ska ni få se hur underbart skönt vi har haft det!
Jag och Julia i turkost vatten!
Jag och min bästaste Roomie♥

Mina boendekompanjorer + Amanda som tar la pictura!
Vi var seriöst helt ensamma på stranden, paradis.

Parteeeey


Sundown


Ett av det bästa loven någonsin, helt klart!

2012-03-06 | 18:24:58 | Kenya 2011/12 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» [email protected]

Hej Manda ser ut som ni har det jättebra!!!! Både att det är vackert och ser ut att vara underbart vatten, och lite festande ser jag också roligt att ni alla hade det bra kramar mormor

2012-03-07 // 16:03:32
» [email protected]

Hej Manda ser ut som ni har det jättebra!!!! Både att det är vackert och ser ut att vara underbart vatten, och lite festande ser jag också roligt att ni alla hade det bra kramar mormor

2012-03-07 // 16:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback