1 vecka

1 vecka och sedan är jag på hemmaplan. Crazy-bananas!
Igår var jag ledig för jag hade inga lektioner. Det var fett. Var bland annat på yaya och åt asgod kinamat och på kvällen var det sista Que Pasa. Fett sad eftersom det är där vi hängt varenda fredag princip. Menmen.
Har även hunnit med Volleyboll-tunering idag också, det var skoj må jag säga. Mitt lag, dreamteam, förlorade dock totalt men vi var bra ändå. Blev lokal-personalen som kammade hem varsin toblerone och vann skiten, men de var ju roligt för dom med lite choklad sådär på lördagsdagen. Roligt initiativ av min käre Naturkunskaplärare Pär som dragit ihop denna turnering mellan personal och elever. Mycket lyckat och roligt att se vad kenyanerna gick för, dom var jädrigt bra visade det sig...
Efter var jag och Axelina feta hungriga så vi tog på oss kortbyxorna då de är rena sommardagen idag och drog till Art och åt en varsin sallad i solen, värd. Nu ligger jag i sängen och chillar för att snart börja förbereda mig inför kvällen. Vi ska till Carnivore hela boardingen + lite local-staff och ha farewell dinner, hemskt. Det är faktiskt över, väldigt snart. Samtidigt som det ska bli väldigt mysigt att äta middag tillsammans med alla så känns det väldigt sorgligt.

Snodde Marias bilder på vår apa Gunnar som gick och hämtade en banan häromdagen i Zebra och satte sig på verandan och chillade lite, skön typ den där Gunnar.

2012-05-26 | 15:05:07 | Kenya 2011/12 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» [email protected]

Roligt md några rader nu in i det sista, tänkte så mycket på dig idag och undrade vad du kännde nu fick jag veta, ja nu en trevlig kväll med alla lärare och annan personal och alla dina vänner önskar dig allt gott kramar mormor

2012-05-26 // 16:10:30
» Majsan

Tänk att Gunnar har varit och hälsat på dig. Välkommen hem

2012-05-27 // 17:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback