Bättre

Knarkar pille dag ut och dag in, känns bra. Halsen är i alla fall bättre och har inte längre feber. Var hos Siv idag som kikade i halsen min, fortfarande svullen men inga vita prickar kvar!
Annars då, har princip varit isolerad i mitt rum de senaste två dagarna och badad i plugg. Denna vecka har nog varit den värsta av alla, om det går. Det värsta är att det inte är över på långa vägar. Bara i morgon har jag prov i naturkunskap, redovisning i svenska och nationella i engelska. Må älska den personen som kom på ordet prov.
För er information så kommer jag hem om 18 dagar, nää 17 nu för klockan är över 12. Fetångest. Fatta att det bara är 2 och sen en liten halv vecka tills jag måste lämna alla dessa underbara människor på detta underbara internat. Jag vill inte tänka och vill inte åka hem och inte komma tillbaka. Tror inte ni kan förstå paniken som råder här just nu. Alla är helt urflippade och jag tror ingen förstår hur lite tid vi egentligen har kvar tillsammans, nästa lördag är det farewell dinner... Det känns som om det var igår vi var och red struts tillsammans, kommer ni ihåg? Men det var faktiskt 9 månader sedan. Hur kunde tiden gå så j ä v l a fort?
Leker med barn på Dagoretti school, fiesta!

2012-05-16 | 23:19:11 | Kenya 2011/12 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Skönt att halsen är bättre! Usch förstår att du/ni har ångest för att åka hem och lämna allt bakom er. Men tänk att ni har vänner för livet och en otrolig upplevelse som aldrig kommer försvinna och du Manda kanske kommer lämna oss igen för att åka tillbaks till ditt land som du brukar säga. Fast vi inte riktigt vill det här hemma.

Puss & kram mammi <3

2012-05-16 // 23:49:18
» [email protected]

Håller med mamma om allt, skönt att du är bättre och lycka till med alla prov. Kramar

2012-05-17 // 08:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback