Min favoritdag

Äntligen fredag! Igår var det som sagt Johannas födelsedag och vi åkte 13 stycken till Zen Garden för världens godaste mat. Jag och Axelina delade på en förrätt samt en stor sushi-platter som bokstavligen var g r y m !
En sjukt mysig kväll som slutade med övernattning i mitt casa.
Idag har jag haft samhälle, sovrast och matte. Åt lunch och sedan åkte jag, Hanna och Amanda till Dagoretti School där vi bestämt möte med rektorn för att göra en intervju med honom. Han pratade på som bara den men det gick bra och var fett intressant. Hängde även lite med eleverna samt pratade vi med en av lärarna som bland annat varit i Mora i Sverige under en månads tid och undervisat i Kenyas historia, coolt.
Imorgon bitti åker vi till Lake Magadi som är ett ställe där man kan bada i varma källor och kolla på fåglar, mer vet jag inte men det verkar intressant. Bada liksom.
En bild från Lake Magadi tagen från Google.

2012-05-11 | 14:42:29 | Kenya 2011/12 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback