Sista måndagen

Ähh tusan, hade visst lite lektioner idag i alla fall. Men de var chill för vi gjorde typ inget. Annars har jag precis skrivit klart min sista skoluppgift på TRE månader. Jag är lycklig!
Har även lyckats packa min kartong med en massa tjat av Mr. Ante samt kollat att jag inte kommer få övervikt när jag åker hem, nu är mitt rum total kaos. Har i alla fall fått godkännande på att mitt rum är ok och att inget är trasigt, fiesta. Vi fick även vara ute till 21.30 idag så vi drog till Art några stycken efter middagen, de var mys. Råkade även bli en spontanare på Planet Yoghurt! Gillar spontanare, livet blir så mycket bättre med oväntade saker. Taxi hem och nu lökar jag inne hos Axelina. Kommer sakna att bara kunna cruisa över till någon och bara hänga, att inte alltid ha folk omkring sig kommer bli en svår omställning i början. Kommer sakna alla dessa underbara människor!!
Något mer? fick nyss reda på att Janet påstått att lördagskvällen var en av de bästa dagarna i hennes liv och att vi varit den bästa boarding-gruppen sedan hon började jobba här för sex år sedan. Har nog mig själv att tacka en del där och de glas vinen jag bjöd på, haha! Spårade lite.. Nej men Janet är en trevlig prick som ändrar frisyr lika ofta som vi byter underkläder, typ...

2012-05-28 | 22:27:35 | Kenya 2011/12 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback