sjukan

Har haft en lika bra helg som alla andra helger. Dock mycket bilåkande men det har varit kul ändå. Uppdaterar mer och lägger ut bilder när jag får tid!
Sen har jag även gått och blivit sjuk, är aldrig sjuk så det suger smått. Haft feber hela natten och ont i halsen som tusan. Gick till Siv som är sjuksköterska och ville ha halstabletter, nu har hon skickat mig till sjukan. Orkar inte med henne. För minsta lilla måste man åka till sjukhuset och bara slösa en massa pengar. Hon påstår att jag har halsfluss men det tror inte jag. Jaja, vid klockan 1 ska jag åka och Janet följer med så det blir bra!

2012-05-14 | 11:08:25 | Kenya 2011/12 | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

oj oj min lilla prinsessa, halsfluss det är inte kul....Det kan faktiskt vara så att du har det för du brukar ha ganska lätt och få det så gå till sjukan och kolla även om det är trist.

Schysst att Janet följer med.

Puss från Mammi och krya på dig min bästa Manda <3

2012-05-14 // 13:17:39
» [email protected]

Håller med mamma det är bra att ni kollar kramar mormor

2012-05-14 // 18:14:41
» pappa

Älskar dig Mandaplutt. krya på dig..

2012-05-15 // 22:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback