Westgate

Idag har jag endast haft betygssnack sedan har jag och Gabbi hållt på med en överraskning till studenten och jag och Johanna har börjat med en sak till Boardinglunchen på torsdag, kommer bli fett. Vid 16.10 åkte jag och Axelina till Westgate för att gå till Masaimarknaden en sista gång. Så jävla sjukt! Minns i början när man snackade om allt man skulle köpa, göra etcetera. Dom dagarna är nu komna och det är lika overkligt som att jag någon dag kommer att... dö, typ. Efter masaien gick vi till Art och käkade godaste middagen!! KÖÖÖTTT. I taxin hade vi fest och när vi kom hem drack vi chai med älskade vakten Matthew och snackade om livet med honom och vakt John, det var kul. Kommer sakna alla chai kvällar med Matthew ska ni veta, dom är guldvärda!
Nu hänger jag på lökelinas rum, det är trevligt. Hon har catwalk-visning inför torsdagen, taaaaggggad!
Westgate

2012-05-29 | 21:28:47 | Kenya 2011/12 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback