Alcatel nr 3

Precis varit och införskaffat mig en ny Alcatel (bästa telefonen ever) nr 3 för att vara exakt. Blev av med min för några dagar sen och när jag skulle köpa en ny i måndags hade dom inte min inne men nu fanns den, kunde för fanken inte köpa någon annan än min älskade alcis! 
HANNA den här är tusan cool, uppgraderat till 1000, den har till och med KAMERA!!! hur ballt? fett cool meny, lite större, gillar den verkligen! det fanns i och för sig en annan som var sjuuuuukt ball, måste nästan köpa den innan jag åker hem till Sverige, svinsnygg! men den kostade 7000 shilling, kände att jag inte har ekonomin så det fick bli denna för 220 kronor! 
 Fett lökig brud

2012-11-08 | 13:31:45 | Kenya 2012/13 | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Mamma

Hej Snyggo,
Hur mår du? Ser ut att må bra. Vi saknar dig! Pussiluss....<3

2012-11-08 // 17:45:25
» [email protected]

Härligt se dig är du bättre???? Hoppas det blev du av med telefon otur!!!! Kram mormor ps. Haur du inte någon lite behållare som du kan ha telefon i???? Gängade runt halsen ???

2012-11-08 // 18:41:39
» [email protected]

Härligt se dig är du bättre???? Hoppas det blev du av med telefon otur!!!! Kram mormor ps. Haur du inte någon lite behållare som du kan ha telefon i???? Gängade runt halsen ???

2012-11-08 // 18:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback