Åska

Just nu regnar det och åskar för fullt utanför fönstet, ganska mysigt med tanke på att jag legat inne hela dagen. Kände mig hängig igår så gick hem och sov efter skolan sedan skulle jag så klart trota mig själv och gå ut och äta Etiopiskt med Moa och Anna vilket resulterar i att jag är sjuk idag...
Hur som var det sjukt mysigt på den etipoiska restauranger. Vi satt som inne i ett litet träskjul med soffor och ett lågt bord sen beställde vi in en stor tallrik med massa olika röror på som man delade på. Det hela åt man med något vitt som smakade surt. Konstigt men ganska gott. Anna beställde in bröd och det var faktiskt godare att doppa baugett i dom olika rörorna än den där trasan... Hur som var det lätt prisvärt, 50 spänn för en tallrik för 3 pers! 
Idag har jag inte gjort något alls, kollat på två filmer och legat i sängen. Tänkte att jag slänger upp lite bilder från skolfotograferingen, kan ju bli intressant!
Alla i årskurs 3
Alla samhällare!
Hela skolan!

2012-11-07 | 13:49:00 | Kenya 2012/13 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» [email protected]

Det var tråkigt att höra att du är sjuk, men när kroppen säger ifrån skall man lyssna på den, annars tar det bara längre tid att återhämta sig. Ligg nu kvar i sängen och vila dig kramar mormor

2012-11-07 // 15:19:05
» Mammsen

Krya på dig......älskling<3

2012-11-07 // 15:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback