KFC

Blev hemma idag med men imorgon väntar skolan. Varit sjuk i två dagar för er som missat! 
Idag har jag faktiskt pluggat lite, har näääästan gjort klart ett arbete som ska vara inne om TVÅ veckor, historiskt. Sen har Janet från skolan varit hemma hos oss och lagat lasange, Faiza har nämligen en matlagningskurs med henne två dagar i veckan och det var gott. Annars har jag bara vilat hela dagen. Sov fram till HALV 12, fattar inte hur jag kunde det... 
Nu på kvällen åkte jag och Faiza faktiskt iväg till Junction och åt middag med Rosie och hennes barn Maya och Noel på KFC, goootti! 
Kan inte fatta att det är jullov om TVÅ VECKOR, dööör lite smått. Längtar.

 

2012-11-29 | 19:14:56 | Kenya 2012/13 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Amanda

sluta upp!!!!!!!!
jag vill inte må dåligt! nä men har kult här hemma ska du veta också, en massa party och spår från min sida ska du veta! saknar dig lökbror!

2012-11-29 // 19:42:01
» [email protected]

Oj oj är du förkyld????? Bra att du vilar dig du måste tänka på hälsan!!!!!! Du vet det är bra att sova 8 timmar ibland kroppen behöver det!!!!! Kramar mormor

2012-11-29 // 22:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback