söndag

Igår gick jag, Maja, Frida, Frida, Johanna och Kalle på bio och såg Twilight filmen. Den sög. Kanske var för att jag inte sett dom andra men aaa, ingen Manda-film direkt... Men det var ändå mysigt. Efter bion fick jag skjuts hem och sedan gick jag princip och la mig så idag är jag utvilad vilket känns skönt.
Skulle egentligen följt med på julmarknad men orkade inte stressa så missade bussen och gjorde en omelett istället och nu har jag pluggat swahili! Mer har jag inte gjort. Har varit lite dåligt väder nu på förmiddagen fast det ser ut att klarna upp nu, så får se vad jag hittar på. 
Me and my omelett!

2012-11-18 | 11:40:27 | Kenya 2012/13 | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» [email protected]

Oj vad skönt det låter att ta det lite lungt, omeletten ser god ut. Här är också grått och tråkigt!!!!!! Lite snö i luften tror jag. Annars är allt ok. Ha det bra nu snart en ny vecka tid går ju så fort. Tusen kramar Mormor

2012-11-18 // 15:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback