Torsdag jao

Gårdagen var en bra dag. efter skolan gick jag, tinii, Moa och Anna till junction och Planet Yoghurt! Efter tog vi en sväng förbi massaj-marknaden innan jag gick till skolan, bytte om och sen sprang/gick jag hem! Väl hemma åt jag lite middag sen drog jag, Moa och anna en spontanare och drog till Casablanca och hängde där innan vi gick hem till Moa och baka kladdkaka och drack te, mys


2012-11-03 | 06:14:23 | Kenya | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» [email protected]

Hej Manda låter som en bra torsdag, livet flyter på hur gick det med studentplaneringen????? Ha det jättebra Manda och hälsa Faiza och Peo kramar till dig mormor

Svar: Ja, safarit var kul men det har spöregnat så inte så jättemycket djur. men hade ju inte varit i Nakuru som är en stad så det var roligt, skolan som ordnade men man fick betala 4000 shilling var! Studentmötet gick helt okej, planerade lite smått men fortfarande ett tag kvar känns det som så det blev inte så jättemycket.. Kram
mandaqv.blogg.se

2012-11-03 // 07:48:28
» [email protected]

Manda imorgon kommer mamma och Emma hem skönt, jag ordnar med isättning då mamma är hemma. Vad synd att det regnade i Nakuru men hoppas du mår bra kramar Manda

2012-11-04 // 19:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback