Internat på nytt

Juste, måste ju påpeka att jag i tisdags upplevde internatlivet på nytt, igen. Galet trevligt. Först var det träning efter skolan, middag och därefter 2 timmars mattestuga, classic inför prov... När man suttit två timmar och pluggat matte är kvällsfikan oerhört efterlängtad så jag och Maja gjorde varsin toast, "oboy" och sedan snick-snackar man med allt och alla. När jag beställt taxi skulle jag bara upp och hämta min väska men då råkade vi ju otuligt möta på Emil och Gustav som badade och sa att bastun var på. Jag som älskar bastu var inte sen på att nappa på idéen om en kvällsbastu. Sagt och gjort. Taxin avbokades och strax därefter blev det bastu och bad. MYYYYYYS!

Fina tider 
 

2012-11-22 | 19:55:00 | Kenya 2012/13 | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» [email protected]

Internat mys med gamla gänget ser jag, härligt för dig att uppleva det igen. Lite bastu är ju mysigt!!!!!! Tusen kramar mormor

2012-11-22 // 20:40:04
» diskokulan

mandoooooooooooooolf! du kan ju inte langa upp massa gamla lökmys bilder, JAG BLIR JU FAN DEPP!!! wääääää miss yaaa gullee

2012-11-25 // 20:01:56
» discokulan***********

är ju ganska svensk nu, så vad som va disCo är nu disKo :)))))))

2012-11-25 // 20:03:56
» Mandzink

Fiiiina bilder!!! saknar dig min lök!!! <3 <3

2012-11-29 // 17:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback