Onsdag

Nu är förmodligen mamma och Emma framme i New York! Aningen avundsjuk även om jag inte ska klaga, har det bra här! Hade prov idag, gick bra för att ha pluggat på fel saker i måndags så hade bara gårdagen på mig att plugga.... Typiskt mig. Men svarade på allt så det gick över förväntan må jag säga! 
Imorgon ska jag ut och äta med Moa och hennes kompis Elvira från Sverige, trevligt, trevligt! Annars har jag inga större planer. Jag och Maja pratade om Kibera på fredag, får se hur det blir! 
This is the new thing! eller?

2012-10-24 | 19:01:08 | Kenya 2012/13 | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Hej, vi är framme<3 vi saknar dig! Men du har det bra i ditt Kenya land. Puss

2012-10-25 // 02:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback