Tisdag, igen

Idag har varit en helt vanlig dag med tidig uppstigning, skola och därefter träning! Nu har jag precis duschat och antar att jag snart borde äta lite middag innan jag sätter igång med pluggandet... imorgon hoppas jag på att hinna förbi Toy och köpa lite klänningar i bra längd inför Watamu! Vi åker redan på fredag, var tar tiden vägen? Hinner inte med någonstans...


2012-10-09 | 17:58:52 | Kenya | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» [email protected]

Ja Manda tiden går fort,och allt som händer för er nu är det Mombasa igen vad jag förstår. Hoppas du hinner allt du ska skolan är ju viktig,lycka till med allt kramar till dig. Och hälsa familjen kramar mormor

2012-10-09 // 19:53:06
» pappa

Härliga Manda. nu längtar jag efter dig men inser att du saknar den där hemlängtan som kan infinna sig i bland. Kommer du någonsin att komma hen igen?

Svar: Nångång pappa, det lovar jag :) puss
mandaqv.blogg.se

2012-10-10 // 06:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback