trött var bara förnamnet

Fick skjuts av skolbussen hem idag, lyx. Skulle egentligen behövt springa hem men är sjukt trött så jag kände att om jag hade sprungit hade jag stupat av att jag somna så bangade det. Nu ligger jag istället i sängen och äter choklad så mamma skickat ner, hehe! Lycka varje gång jag får paket men eeeeegentligen behöver ni inte skicka så mycket godis för då äter jag bara upp det och jag ska ju banta..... Men idag tröstar jag mig själv eftersom alla ni andra säkert gluffsar i er kanelbullar men den tillgången finns inte direkt här i Kenny-land. Dom har fortfarande inte kommit på den goda idéen att baka kanelbullar. Hur som, njut av kanelbullen så ska jag tagga om till taco-kväll hos Ella, ska bli nedrans gott!

2012-10-04 | 16:13:00 | Kenya 2012/13 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback