Hello tuesday

Idag har varit en bra dag! Sol och sånt. Skola med fyra lektioner och efteråt knallade jag, Moa och Frida en snabbis till Junction och Nakumatt, fett onödigt för jag hade ändå inga pengar. Hur som, när vi kom tillbaka till skolan var det volleyboll och därefter hemgång fast denna gången till Moa och Saga! Vi lyckades övertala bussis att få skjuts hem då ingen av oss hade pengar eller orken att gå.... 
Eva hade handlat hem mat som vi sedan lagade. Vette tusan va vi åstadkom men gott var det. Spagetti med tomatsås, broccoli, svamp, lök, kasler och ja, lite allt möjligt haha. Men det var gott. Lyssnade på musica och snackade. Gjorde även paj och kladdkaka sen poppade vi popcorn och gjorde te och kollade på film. Riktigt mysigt! Kom hem strax efter 10 eller nått, hade glömt nyckeln som vanligt så fick ringa och väcka PO, hehe! Men nu är jag hemma, mätt och nyduschad!
Imorgon väntar bio på Westgate men princip hela internatet, och så Zanna. Ska bli as-fett. Har för det första inte varit på Westgate (som är ett köpcentrum) sen jag kom hit och bio en vardag är aldrig fel! Framflyttad middag och avresa 17.15, är väl hemma runt 22 så vi hörs då! 

Här är trailern till filmen vi ska se! 
Zanna, vår engelskalärare känner tydligen skaparen till filmen därav filmvalet... Men det blir la kul! Lite africa över det hela!
 

2012-09-11 | 22:23:49 | Kenya 2012/13 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» [email protected]

Manda, ha nyckelen i väska eller runt halsen, du vet vad jag menar. Livet verkar flyta på bio vad kul blir det redovisning sedan???? Gick historielektionen bra igår??? Det brukar var intressant. Lite mormor prat igen, ha det bra Manda. Kramar mormor.

2012-09-12 // 07:30:30
» Axelina

Åh filmen varkar ju fett bra!!! Vill också se, hälsa Zanna <3

2012-09-12 // 16:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback