Tisdag

Idag har varit en sådan där vanlig dag, fast ändå en skön sådan! Gick i skolan fram till tre, efter det gick jag, Sanna och Olivia till gymmet och köttade kondition och styrka i cirka 40 minuter innan vi sprang tillbaka till skolan  och var med på volleybollen i en timme. Därefter fick jag och Moa för oss att springa hem istället för att vara lata och åka bil när vi ändå var igång med träningen! Sagt och gjort. Moa bor inte alls långt från mig så det blev en perfekt springtur men jobbigt var det!! Kom hem som en röd tomat, slängde in en tvättmaskin, tog en dusch och kom ut till ett serverat matbord. En salig blandning stod på menyn. Grönsaker i olika former, lite lax, ris och sötpotatis, gott var det! Lite kenyanskt över det hela. 
Nu ska jag plugga Biologi, mindre kul! 
Hej struts från förra året!
 

2012-09-04 | 18:45:46 | Kenya 2012/13 | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Vilka bor du hos? Kan inte du presentera dom lite :P

2012-09-04 // 21:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback