töntfilm

 HAHAHHAHA här är min uber-braiga film från Masai Mara. Jag kände att fotograferat djur har jag gjort så att det räcker i år framöver... Därför valde jag att filma mina tre dagar i Mara istället och here we go. Kan lova er att det inte är det lättaste att hålla kameran still i en konstant gubbande bil men aja, här har ni! Riktigt B.
ojdå... upptäckte nyss att den flippat totalt med en massa hack överallt men orkar inte ändra det så det får vara så, hehe!
 Ojsan, igeeen. Upptäckte även att alla människor typ blivit halshuggna för råkade glömma ställa in fokus i Imovie. Men spillerill, skyller på att jag har för mycket plugg för att hinna göra en film...

2012-09-25 | 08:23:00 | Kenya 2012/13 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» CARLERBÄCK

Åhh dör på dig! fattar du hur fett du har det!! just i dett nu ångrar jag att ja inte också stannade... peace out

2012-09-25 // 23:54:06
» CARLERBÄCK

Åhh dör på dig! fattar du hur fett du har det!! just i dett nu ångrar jag att ja inte också stannade... peace out

2012-09-25 // 23:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback